Звернення до ІТ-сервісу із залученням сторонніх фахівців у світі стало нормою, що дозволяє компаніям ефективніше використовувати внутрішні ресурси, як людські, і фінансові. Організації використовують ІТ-послуги зовнішніх підрядників, щоб позбутися непрофільних функцій, забезпечити чіткий контроль за своїми витратами та якістю сервісу.

Фірма «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» пропонує послугу абонентського обслуговування, яке передбачає моніторинг інфраструктури замовника, планове обслуговування та діагностику, а також оперативний виїзд до замовника у разі потреби.

 

Говорячи про абонентське обслуговування, маємо на увазі конкретні роботи, а саме підтримку:

• апаратної та програмної серверної інфраструктури (сервера, СГД),

• мережевого обладнання (маршрутизатори, міжмережеві екрани, комутатори),

• працездатності СКД (електромагнітні замки, турнікети, шлагбауми, автоматизовані ворота) та відеоспостереження.

 

Абонентське обслуговування здійснюється на підставі укладеного договору.

Вигоди від переходу на абонентське обслуговування:

- Стабільна робота техніки,

- Контроль якості роботи IT-напрямку,

- Швидке вирішення технічних проблем,

- раціональне використання фінансів,

- Професійна допомога та консультації.

 

Абонентське обслуговування від «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» – це професійно та якісно виконувана робота та доступні ціни на послуги.

Телефонуйте:

098 478-1717

093 478-1717

050 478-1717