СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА – фірма, що є досвідченим, професійним партнером в питаннях реалізації проектних рішень різної складності. Працюємо з 1986 року. За час роботи ми створили власні традиції співпраці із замовниками та партнерами, а накопичений багаторічний досвід та професіоналізм сприяє утриманню лідерських позицій в сфері ІТ в Україні.

Великий багаж реалізованих проектів, довіра партнерів, високі компетенції наших фахівців допомагають створенню й впровадженню новацій, які забезпечують максимально ефективний результат та задовольняють потреби та вимоги всіх учасників процесу.

З 1994 року СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА є одним з найбільших в Україні виробників серверів й комп'ютерів під власною торговою маркою - R-line, які відповідають стандартам ISO 9001.

В 2000 р. було відкрито КОМП'ЮТЕРНИЙ СИСТЕМНИЙ КОНСАЛТИНГОВИЙ ЦЕНТР для підприємств й організацій для надання всебічної консалтингової підтримки замовників на всіх стадіях проекту.

Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА», зокремайого підрозділ ХСВД-2, більше 20 років є провідним виробником обладнання радіочастотного контролю і працює в цій сфері на Українському та міжнародному ринку.

Основне призначення систем радіочастотного контролю полягає у виявленні завад і незаконно діючих радіоелектронних засобів, пеленгуванні та визначенні місця розташування джерел радіовипромінювання на місцевості, вимірі в автоматичному режимі параметрів виявлених радіовипромінювань, веденні баз радіо-обстановки.

ХСВД-2 надає повний комплекс послуг із проектування, виготовлення, поставці, монтажу, гарантійному й післягарантійному обслуговуванню мобільних і стаціонарних станцій радіочастотного контролю, облікових баз даних.

При цьому:

- Гарантується індивідуальний підхід при проектуванні систем.

- Здійснюється підготовка фахівців з обслуговування продукції, що постачається.

- Продукція, що постачається, має метрологічну підтримку.

Для автоматизації процесів обробки інформації та прискорення документообігу створена комплексна система керування та інформаційного забезпечення.

Фахівці підрозділу завжди враховують потреби партнерів і готові працювати над новими проектами відповідно до технічних завдань Замовників.

СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА – потужний симбіоз високого професіоналізму та людських якостей. Це висококласні фахівці, які відповідально, чесно та професійно підходять до вирішення завдань будь-якої складності.

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦВУЗАВТОМАТИКИ:

  • системна інтеграція;

  • виробництво серверів, систем зберігання даних і комп'ютерів;

  • проектування і впровадження: технологій віртуалізації, Центрів Обробки Даних, комп'ютерних мереж, систем відеоконференцій, відеоспостереження та безпеки, комп'ютерних інтерактивних систем для освіти, аудит і аналіз IТ-інфраструктури підприємств замовників, IТ-консалтинг;

  • автоматизація бізнес-процесів;

  • продаж ліцензійних програмних продуктів та консультування щодо комплексних рішень із забезпечення інформаційної безпеки;

  • технічна підтримка IT-інфраструктури замовників.

 

Ми орієнтовані на довгострокову взаємодію. Тому наші фахівці пропонують оптимальні рішення, які поєднують бачення процесу замовниками, високу компетентність та практичний досвід фахівців СПЕЦВУЗАВТОМАТИКИ.

Відповідальній підхід, чесність та професіоналізм нашої команди підтверджений партнерськими статусами таких вендорів, як Intel® Technology Provider Platinum Partner; Microsoft Silver Certified Partner; HPE Certified Silver Partner; HP Partner First Gold; Cisco® Select Certified Partner, APC Premier Partner та інші.

 

Робота в правовому полі, високі стандарти та довіра партнерів

 

Ми в СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА ще багато років тому зробили свій вибір — працювати в правовому полі з офіційно імпортованою продукцією, яка пройшла митне очищення та за яку сплачено податки державі. Вважаємо це цивілізованим способом вести справи. Наші партнери, як замовники, так і виробники обладнання для побудови ІТ-інфраструктури та розробники програмного забезпечення, знають цю позицію та довіряють нам. Довіра — основа нашого бізнесу.

Робота в правовому полі з дотриманням усіх законів, норм та правил повинна бути свідомим вибором. Ми його зробили від початку. Для нас це не тільки правова позиція, але й елемент роботи з ризиками. Ми не беремо на себе такі ризики і не транслюємо їх нашим партнерам. Всі наші співробітники офіційно працевлаштовані і отримують офіційну зарплату. Довіра – надійний фундамент для довготривалих стосунків. Це питання нашої стратегії та свідомого вибору.

 

1. Результати діяльності

 

Стаття

За звітний період

За аналогічний період попереднього року

Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

285743

276179

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)

-253940

-244919

Валовий:

прибуток

31803

31260

збиток

   

Інші операційні доходи

 

4267

1078

Адміністративні витрати

-1928

-2350

Витрати на збут

-24564

-24923

Інші операційні витрати

4007

1205

Фінансовий результат від операційної діяльності:

прибуток

5571

3860

збиток

   

Інші фінансові доходи

590

 

Фінансові витрати

 

-1243

Інші витрати

-34

-59

Фінансовий результат до оподаткування:

прибуток

6127

2558

збиток

   

Витрати з податку на прибуток

-474

 

Чистий фінансовий результат:

прибуток

5653

 2558

збиток

   

За звітний період чистий дохід від реалізації товарів та послуг компанії становив 285743 тис. грн., що на 3,4% більше проти попереднього року.

У 2020 року Спецвузавтоматика досягла прибутку у розмірі 5653 тис. грн. проти 2558 тис. грн. попереднього року.

 

2. Ліквідність та зобов’язання.

 

Протягом 2020 року ліквідність товариства забезпечувалася оборотними активами, склад і величина яких вказані нижче.

Станом на кінець 2020 року величина запасів склала 12462 тис. грн., включаючи виробничі запаси в розмірі 251 тис. грн., товари на суму 12211 тис. грн. На кінець звітного періоду дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги склала 9466 тис. грн. Інша дебіторська заборгованість дорівнювала 88 тис. грн. . Гроші та їх еквіваленти становили 20585 тис., витрати майбутніх періодів – 255 тис. грн., інші оборотні активи – 2579 тис. грн.

Загалом, велична оборотних активів склала 45435 тис. грн., на 68% більше, ніж на початок року.

Разом з тим, на кінець звітного періоду поточні зобов’язання та забезпечення склали 45950 тис. грн. проти 29005 тис. грн. на початок року. Склад поточних зобов’язань та забезпечень був наступним:

- кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом – 2127 тис. грн.;

- кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги –22683 тис. грн.;

- поточні забезпечення – 3148 тис. грн.;

- кредиторська заборгованість з оплати праці –562 тис. грн.;

- кредиторська заборгованість за розрахунками зі страхування – 140 тис. грн.;

- кредиторська заборгованість за одержаними авансами – 16753 тис. грн.

- інші поточні зобов’язання – 537 тис. грн.

 

3. Соціальні аспекти та кадрова політика

 

В 2020 році працювало в товаристві близько 140 працівників.

Щорічно СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА організовує внутрішнє та зовнішнє навчання персоналу.

Понад 50 фахівців щороку підтверджують свої компетенції проходячи навчання з незалежною оцінкою знань від провідних партнерів, вендерів світових виробників: Dell, HPE, Cisco, Fortinet, Intel, Microsoft, APC, Huawei, Epson та ін.

Чимало фахівців мають цілий набір сертифікатів які підтверджують високу експертизу за різними напрямками діяльності компанії.

 

Система охорони праці на нашому підприємстві включає:

 

• системи та процедури, які забезпечують відповідність законодавчим та внутрішнім вимогам компанії;

• інженерно-технічні рішення, спрямовані на підвищення рівня безпеки праці;

• комунікаційні програми, які мають на меті заохочення працівників та підрядників до безпечної поведінки.

 

5. Корпоративне управління

 

Органи управління, їх склад та повноваження, стратегії корпоративного управління

Існуюча структура корпоративного управління Товариства надає можливість належним чином та відповідно до діючого законодавства підтримувати, управляти та контролювати бізнес процеси Товариства.

Органами управління Товариства є:

  • Вищий орган управління Товариством- Загальні збори учасників;

  • Виконавчий орган Товариства (одноособовий) – Генеральний директор;

  • Контролюючий орган – Ревізійна комісія.

Загальні збори скликаються не рідше одного разу на рік та які вирішують будь-які питання діяльності Товариства.

Поточне керівництво здійснює Генеральний директор, що обирається Загальними зборами учасників. Генеральний директор вирішує всі питання діяльності Товариства, за винятком тих, що належать до виняткової компетенції Загальних зборів учасників.

Контроль за діяльністю Генерального директора здійснюється Ревізійною комісією, що може утворюватися в Товаристві Загальними зборами учасників з їх числа.